Lid worden van de GTPC?

Welkom! Hoe meer zielen, hoe meer sportplezier.

Lid worden kan gemakkelijk en snel door het inschrijfformulier in te vullen. Je bent verplicht meteen een pasfoto te uploaden.

Contributie 2024

– Senioren (vanaf 18 jaar) € 119,40

– Groen en Geel jeugd € 59,00

– Rood en Oranje jeugd € 45,00

– Studenten € 65,00

– Niet spelende leden € 24,00

Studenten

Studentenleden betalen het studententarief. Studentenleden zijn seniorleden jonger dan 26 jaar, die dagonderwijs volgen. Peildatum is 1 januari van het nieuwe kalenderjaar.

Niet spelende leden

Als niet-spelend lid kun je geen gebruik maken van de tennis- en padelbanen.

Kennismaken met tennis?

Altijd doen! Je kunt 3 keer mee als introducee met een spelend lid. Hiervoor betaal je slechts €5,- per dag en kun je ontdekken of tennis de sport is voor jou.

Jeugdleden van omliggende bij de KNLTB aangesloten verenigingen behoeven geen bijdrage te betalen.

Pasfoto’s

Je hoeft niet langer een pasfoto aan te leveren bij de ledenadministratie. De GTPC maakt gebruik van de KNLTB Clubapp en hierin kun je zelf een pasfoto uploaden. In deze app vind je tevens je digitale ledenpas. Pasfoto wijzigen kun je zelf door in de KNLTB Clubapp een nieuwe foto te uploaden

Wijzigen persoonsgegevens

Wijzigingen van persoonsgegevens graag per e-mail doorgeven aan aan ledenadministratie@gtpc.nl.

Afmelden?

Jammer! Vul dit formulier voor 1 december van het lopende seizoen in. Als de afmelding niet voor die datum binnen is bij de ledenadministratie, dan zal de contributie voor het komende kalenderjaar alsnog in rekening worden gebracht.